Умови гарантії



З приводу будь-яких питань, що пов'язані із сервісним обслуговуванням продукції Tefal, можна звернутись за телефоном гарячої лінії: +38 (044) 300-13-04.

 

Гарантійний термін на всі електротовари TEFAL становить два роки. Дворічна гарантія введена з 15 лютого 2002 року.

При купівлі вимагайте перевірки виробу у Вашій присутності та заповнення фірмового гарантійного талона. Гарантійний талон дійсний тільки із заповненою першою сторінкою, де має бути вказана модель пристрою, дата продажу та штамп магазину-продавця.

Фірмовий гарантійний талон слід пред'являти при будь-якому зверненні до авторизованого сервісного центру впродовж усього терміну гарантії. Рекомендуємо Вам також зберігати документи, які підтверджують дату купівлі виробу (товарний та касовий чеки).

Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування Вашого виробу впродовж усього терміну гарантії є його правильна експлуатація, яка не виходить за межі особистих побутових потреб, у відповідності із вимогами інструкції виробника, при відповідній напрузі мережі живлення та за відсутності механічних пошкоджень.

Гарантія не поширюється на:

     
  • упаковку виробу, витратні матеріали та аксесуари (фільтри, сітки, мішки, картриджі, ножі, насадки і т.п.);
  • природній знос виробу;
  • механічні пошкодження;
  • пошкодження, викликані шляхом використання виробу з метою, що виходить за межі особистих побутових потреб;
  • пошкодження, викликані якістю води та відкладенням накипу (очищення від накипу не належить до гарантійного обслуговування та повинне здійснюватись Вами самостійно відповідно до інструкції з експлуатації);
  • дефекти, викликані перевантаженням, неправильною та недбалою експлуатацією, проникненням рідин, пилу, комах та інших сторонніх предметів всередину виробу, відкладенням накипу незалежно від води, що використовується, впливом високих температур на пластмасові та інші нетермостійкі частини, дією непереборної сили (нещасний випадок, пожежа, затоплення, несправності електричної мережі, удар блискавки та ін.);
  • пошкодження, викликані самостійною зміною власником конструкції виробу або його комплектуючих;
  • вироби, що підлягали ремонту деінде, тільки не в авторизованих сервісних центрах фірми-виробника.
Сервісне обслуговування та продаж аксесуарів здійснюються у всіх країнах, де офіційно поширюється продукція нашої фірми. У випадку виникнення проблем, доставте, будь ласка, Ваш виріб до авторизованого сервісного центру. Перелік сервісних центрів представлений на даному сайті та у гарантійному талоні, що додається до виробу.