1. Зв'язок з Tefal — служба підтримки

Ви можете зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів щодо будь-якого запиту, пов’язаного з нашими продуктами та послугами. Однак для швидкого пошуку відповіді пропонуємо спочатку ознайомитися з такими розділами:

2. Хочете дізнатись більше про наші послуги? Перевірте ці розділи :

3. Ваш пристрій вийшов з ладу?

Tefal має акредитовані сервісні центри в Україні, які займаються гарантійним ремонтом побутової техніки та постгарантійним обслуговуванням, а також продають аксесуари та запасні частини.

4. Ви можете зв'язатися з нами за допомогою простої веб-форми, щоб надіслати запит, будь ласка, виберіть тему, пов'язану з вашим питанням.

Потім заповніть форму, яка з'явиться, і надішліть її нам. Ми відповімо на ваш запит якомога швидше.

Заповнити контактну форму

5. Хочете зв'язатися з нами за телефоном ?

Телефон гарячої лінії: 0800 30 80 83
Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 9.00-18.00

Наша служба післяпродажного обслуговування та постгарантійної підтримки споживачів може відповісти на всі ваші запитання щодо товарів та послуг бренду Tefal. Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами по телефону в зазначені години роботи кол-центру. У неробочий час ви можете скористатися нашою контактною формою, ми відповімо на ваш запит якомога швидше. Офіційною є лише вказана інформація про торгову марку Tefal та контактні дані на веб-сайті tefal.ua.